Who am I?

Mijn foto
Hee! Ik ben dus Nathalie. Ik ben 16 jaar, ik hou van shoppen, leuke dingen doen met mijn vriendinnen, chocola, labello, mijn geweldige familie en mijn lieve vriendje. Dit was het wel zo'n beetje over mij. Veel plezier bij het lezen van mijn blog! xx <3

dinsdag 17 augustus 2010

Electra v-scarf van Pieces


Voor de mensen die het niet weten, de electra v-scarf is een soort sjaal die je met een paar knopen kan omtoveren tot bijvoorbeeld een shirtje of een gilletje. Je hebt ze in allemaal verschillende kleuren en ze zijn niet duur. Voor slechts 8,95 heb je deze leuke sjaal!
Deze sjaals zijn van pieces maar je kunt ze ook kopen bij bijvoorbeeld Vera moda. Ik denk dat ik er binnenkort één heb! =)













Hier zijn een aantal voorbeelden van hoe je de sjaal moet knopen, veel succes!









Zo dit was het voor nu!

xxx <3

2 opmerkingen:

  1. waar heb je die foto's vandaan? :$
    Die zijn echt veel handiger dan het boekje dat ik erbij heb gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow dankzij jou kan ik het
    jmmr dat mijn moeder niet wou helpen
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen