Who am I?

Mijn foto
Hee! Ik ben dus Nathalie. Ik ben 16 jaar, ik hou van shoppen, leuke dingen doen met mijn vriendinnen, chocola, labello, mijn geweldige familie en mijn lieve vriendje. Dit was het wel zo'n beetje over mij. Veel plezier bij het lezen van mijn blog! xx <3

zondag 22 augustus 2010

Nailart.

Vind jij het ook zo leuk om je nagels te lakken? Probeer dan dit eens!



Voor meer leuke ideeën: http://www.youtube.com/user/LOVE4NAILS

Als dit te moeilijk voor je is kun je natuurlijk ook altijd met iets makkelijks beginnen. Zoals bijvoorbeeld French Manicure.





Dit heb ik ook gedaan, hier is het resultaat:

En om het orgineel te maken heb ik op mijn ringvinger een klein detail gemaakt: een hartje.

De foto's zijn helaas niet zo duidelijk, maar in het echt zijn de nagels best goed gelukt! =)





Mijn zusjes creatie is ook leuk, gewoon een simpel fel kleurtje op je nagels lakken en er stippen of streepjes op maken! Super leuk effect!










Een andere mogelijkheid is dat je je nagels ook kunt laten doen in een nagelstudio.


xx <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten