Who am I?

Mijn foto
Hee! Ik ben dus Nathalie. Ik ben 16 jaar, ik hou van shoppen, leuke dingen doen met mijn vriendinnen, chocola, labello, mijn geweldige familie en mijn lieve vriendje. Dit was het wel zo'n beetje over mij. Veel plezier bij het lezen van mijn blog! xx <3

woensdag 18 augustus 2010

Slapen.

Hebben jullie soms ook zo'n last van dat je slecht kunt inslapen? Nou speciaal voor jullie dan een aantal tips! =)

  • Neem voor het slapen gaan een ontspannend bad of ga onder de douce. Een doucegel/ boudschuim met lavendel werkt erg ontspannend!
  • Ga een uur/ halfuur voordat je gaat slapen niet achter de tv of pc. Lees liever een goed boek!
  • Neem een slaappilletje: melatonine, gewoon te koop bij de drogist. Het is geen gevaarlijk pilletje want het zijn hormonen. Dit houd in dat je de stof zelf ook in je lichaam hebt maar het slikken van dit pilletje helpt het sneller te laten werken.
  • Druk een kruidenthee voor het slapen.
  • Pieker je s'avonds? Schrijf dan al je gedachten op.

Slaap lekker vanavond!

xx <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten